کفپوش تاتامی فومی 25 میل

آیا کفپوش فومی EVA برای کف سالن بدنسازی مناسب است؟

زمان مطالعه: اندک

آیا کفپوش فومی EVA برای کف سالن بدنسازی مناسب است؟

 قیمت تاتامی فدراسیونی 25 میل

فوم EVA یک گزینه عالی برای کف سالن باشگاه بدنسازی است که در آن از وزنه‌های سنگین استفاده نمی‌شود. وقتی به جنس (نوع) کفپوش سالن بدنسازی فکر می‌کنید، ممکن است چوب، لاستیک یا حتی بتن به ذهنتان خطور کند. کف سالن بدنسازی با کفپوش فومی EVA یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای تقریباً هر محیطی است – به جز برای محیط‌های که وزنه‌های سنگین دائماً در آن رها می‌شود.

از جمله مزایایی  کفپوش فومی EVA جلوگیری از خستگی حین ورزش، نگهداری آسان، نصب آسان، و مقرون‌به‌صرفه بودن. EVA یک فوم الاستیک (نرم و انعطاف‌پذیر) و سلول بسته با نرمی و انعطاف پذیری مناسب  است که آن را به گزینه‌ای عالی برای سالن بدنسازی یا فضای ورزشی تبدیل می‌کند و بافوم اولین تولید کننده کفپوش های تاتامی در ایران بهترین کفپوش های تاتامیEVA را دارد.

کفپوش لاستیکی گرانولی بافوم، به‌صورت تایل تناسب‌اندام با سطح لاستیک است. این کفپوش‌ها از بهترین کفپوش‌های لاستیکی هستند که به طور خاص برای استفاده در سالن‌های بدنسازی خانگی و اتاق‌های وزنه سازی طراحی شده‌اند و از فوم با چگالی فوق‌العاده بالا و بادوام ساخته شده‌اند.

آنها برای مقاومت در برابر استفاده و سوءاستفاده از تجهیزات ورزشی سنگین ساخته شده‌اند. همچنین ضد آب و بدون‌سرب و لاتکس است. این کفپوش بسیار متنوع است. می‌توان آن را دیواربه‌دیوار یا به‌عنوان نصب  جداگانه‌ (به‌صورت جزیره‌ای) برای رفتن به زیر دستگاه‌های ورزشی یا وزنه‌های سنگین نصب کرد. کفپوش های تایل رنگی در دو سایز 50*50 سانتی‌متر در ضخامت‌های 20 و 25 میل و 100*100 سانتی‌متر در ضخامت‌های 20 و 25 و 45 میل است. لبه‌های کفپوش‌های گرانولی صاف بوده همین امر نصب را ساده می‌کنند و به دلیل دانسیته بالا هر کفپوش محکم و ثابت در جای خود قرار می‌گیرد، حتی زمانی که تحت‌فشار هستند. تمیزکردن آن آسان است و به‌راحتی با جاروکردن با استفاده از جاروبرقی ملایم  زباله‌ها و کثیفی را از روی آن برداشت.

کفپوش مناسب برای باشگاه ورزشی خانگی(در منزل) چیست؟

کفپوش‌های تاتامی EVA  به دلیل وزن سبک و حمل نقل و نصب آسان، رنگ‌بندی متنوع و دوام بالا، سلول بسته و خاصیت ضد آب بهترین و  مناسب‌ترین کفپوش برای سالن‌های ورزشی، کفپوش های تاتامی  EVA است.

کفپوش های تاتامی ساخته شده از فوم EVA

کفپوش‌های تاتامی EVA با ضخامت‌های 20 و 25 و30 و40 و45 میل در رنگ‌بندی‌های متنوع دارای انعطاف پذیری شبیه به یک لاستیک نرم و درعین‌حال نرم و برگشت‌پذیر بوده به این دلیل تقریباً برای هر محیطی عالی است. زیرا ضد آب، مقاوم در برابر لک و مقاوم در برابر خش هستند. این کفپوش‌ها باعث کاهش خستگی در هنگام ورزش‌های هوازی هستند.

کفپوش های فوم EVA مناسب اتاق کودک

در نهایت، کفپوش‌های فومی رنگی می‌توانند فضای اتاق کودک را به فضایی با ظاهری شاد و  ایمن برای بازی کودک تبدیل ‌کند. استفاده از این کفپوش‌های فوم  EVA رنگی برای اتاق کودک به دلیل ساختار سلول بسته فوم خاصیت ضد آب و ضد لکه دارد و کودک می‌تواند در حین بازی غذا و نوشیدنی مصرف کرده و در صورت ریخت نوشیدنی و غذا بروی کفپوش به‌ راحتی پاک می‌شود، کفپوش‌ها عایق مناسبی در برابر سرما و گرما صداست و کفپوش فومی یک انتخاب اقتصادی عالی برای هر محیط خانه و مهدکودک‌هاست.

کفپوش‌-مهد-کودک-فومی-طرح-حیوانات

این کفپوش‌ها به‌صورت آج دار و در رنگ‌بندی‌های متنوع ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید یک، دو یا چندرنگ را برای ایجاد یک طرح سفارشی انتخاب کنید. کفپوش‌های فوم EVA باکیفیت بالا در ضخامت 20 میل به کودکان کمک می‌کند از صدمات مانند ضربه و کبودی ناشی از سقوط با جذب ضربه فوق‌العاده جلوگیری کنند. همچنین با داشتن آج بر روی این کفپوش‌ها علاوه بر تقویت حس لامسه در کودک از سرخوردن آن جلوگیری کرده و کفپوش را در اثر استفاده مداوم و در مقابل خراش مقاوم می‌کند.

منبع

مقالات مرتبط با این مطلب

دیدگاه و نظرات کاربران
هنوز نظری ثبت نشده است

شما اولین نفری باشید که برای این مطلب دیدگاه ثبت می‌کنید

فرم ثبت دیدگاه